Kurss paredzēts producentiem, kuri vēlas paaugstināt savu kvalifikāciju darbā ar dzīvo un elektronisko mūziku studijas apstākļos. Paredzēts producentiem, mūziķiem un aranžētājiem. Kursa mērķi: apgūt nepieciešamās zināšanas skaņu ierakstam un mūzikas producēšanai, kā arī tehniskos pamatus, kas nepieciešami, lai students spētu radīt savus skaņdarbus profesionālā studijā vai mājās. Kurss attīsta personīgā stila veidošanos un individuālu pieeju radošajam procesam.

NODARBĪBU ILGUMS / CENAS

  • PAMATA KURSS
  • Ilgums: 8 mēneši, 1x nedēļā 90 min
  • Nodarbību skaits: 34 (68 akadēmiskās stundas)
  • Vecums: 13+
  • Vietu skaits grupā: 3-5
  • Cena: 79,- EUR (ar PVN) mēnesī
  • INTENSĪVAIS KURSS
  • Ilgums: 4 mēneši, 2x nedēļā 90 min
  • Nodarbību skaits: 34 (68 akadēmiskās stundas)
  • Vecums: Bez ierobežojuma
  • Vietu skaits grupā: 3-5
  • Cena: 149,- EUR (ar PVN) mēnesī
  • INDIVIDUĀLĀS NODARBĪBAS
  • Ilgums: 60 min
  • Nodarbību skaits: pēc izvēles
  • Laiks: pēc vienošanās ar pasniedzēju
  • Cena: 30,- EUR (+ PVN) par 1 nodarbību

PROGRAMMAS SATURS

 

1.nodarbība

  • Instalēt un reģistrēt programmatūru. Noteikt MIDI un audio adaptāciju darbavietā.
  • Vispārējais priekšstats par skaņu un mūziku.
  • Priekšstats par lineāro un muzikālo laiku.
  • Metronoms un ritmikas režģis.

2.nodarbība

  • Ritma muzikālā teorija.
  • Ritma uzbūve dažādos žanros.
  • Virtuālie instrumenti darbam ar bungām un sampliem.
  • Bungu ierakstīšana un darbs ar MIDI.

3.nodarbība

  • Ieraksts un automatizācijas redakcija.
  • Ievads kontrolierismā.
  • MIDI konfigurācija.
  • Instrumentu kombinācija.

4.nodarbība

  • Visvienkāršākais sampleris.
  • Paņēmieni darbā ar sampliem.
  • Warping (ritmiskā korekcija).
  • Comping (ieraksts pa gabaliem).

5.nodarbība

  • Sintēze un fizikālā modelēšana.
  • Sintēžu tipi un to saskaņošana: additive, subtractive, wavetable, vector, granular.
  • Programmatūras tipiskie sintezatori.
  • Populārākie sintezatoru modeļi.

6.nodarbība

  • Mūzikas teorijas pamati: notis un intervāli.
  • Skaņkārta un tonalitāte.
  • Triādes veidi.
  • Septītā akorda veidi.
  • Akordu kombinācija un progresijas uzbūve.

7.nodarbība

  • Sintezatori un sampleri kompozīcijas izveidošanai.
  • Bungas un bass kā skaņdarba ritma sekcija.
  • Bungu un basa apstrāde.
  • Darbs ar grūvu.

8.nodarbība

  • Muzikālā darba harmonizācijas metodes.
  • MIDI efekti.
  • Akordu atlase.
  • Harmonija un melodija.

9.nodarbība

  • Muzikālā darba struktūra un aranžējums.
  • Pārejas un breiki.
  • Instrumentu daudzslānības iespējas.

10.nodarbība

  • Rautings projektā.
  • Nosūtīšana / atgriešanās.
  • Skaņu avotu tēlu priekšstats.
  • Monitorings.

11.nodarbība

  • Signālu dinamiskā apstrāde.
  • Kompresors.
  • Ekspanders.
  • Geits.
  • Multiband compression.

12.nodarbība

  • Signālu tonālā apstrāde: filtri un saturācija.
  • Paņēmieni darbā ar ekvalaizeru.
  • Efekti uz laiku: reverberācija, chorus, flanger, phaser.
  • Tonālā korekcija.

13.nodarbība

  • Remiksa koncepcija.
  • Didžeings ar datora palīdzību. Vispārējais priekšstats.
  • Darbs ar skaņu un video.
  • Programmatūra kā viens liels semplers / modularais sintezators.

14.nodarbība

  • Projekta sagatavošana priekšnesumam (uz skatuves).
  • Savu MIDI kontroleru komplekta radīšana.
  • Pieeja MIDI programmēšanai.
  • Darbs ar lūperi (looper).

15.nodarbība

  • Muzikālā darba koncepcija un kvalitātes kritēriji.
  • Publikācija un autortiesības.
  • Muzikālā priekšnesuma sagatavošana publikācijai (masterings).
  • Izlaiduma projektu prezentācija.